De geheimen achter mysteryshoppen

22/11/17 om 21:00 - Bijgewerkt om 19:24
Uit Trends van 23/11/17

Bedrijven betalen mysteryshoppers om anoniem iets te kopen in hun winkel, online of via de telefoon. Zo kunnen ondernemingen analyseren hoe de klant wordt behandeld.

Sectoren

Volgens Stijn Preuveneers, de businessmanager van M-Eye dat in mysteryshoppen is gespecialiseerd, zijn er vier grote sectoren die een anoniem onderzoek vragen: de kledingretail, de autosector, de horeca en de bank- en verzekeringssector. En het gaat niet alleen meer om winkelbezoek, zegt Stefaan Vandroogenbroeck van Top Level Services en de vertegenwoordiger van ons land bij de internationale sectorvereninging MSPA Europe. Het gaat over de e-mails die mensen ...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Onze partners