Completer en sterker

14/03/18 om 21:00 - Bijgewerkt om 09:41
Uit Trends van 15/03/18

1 + 1 = 3. Dat geldt zeker voor Bluecrux, het resultaat van de fusie van twee consultancybedrijven, The Crux en Bluegrass Consulting. De complementariteit en de extra schaalgrootte hebben tot een versnelde groei geleid.

Eind 2015 beslisten het Brusselse Bluegrass Consulting en The Crux uit Mechelen samen te gaan onder de naam Bluecrux. "De belangrijkste reden voor onze fusie was complementariteit in ons aanbod en onze expertise", zegt partner Koen Jaspers. "The Crux was vooral actief in productie- en distributieoptimalisatie. Bij Bluegrass lag de focus eerder op workforce en change management. Door de krachten te bundelen hadden we een completer aanbod in onze nichemarkt. Bovendien werken we vooral voor grote, internationale bedrijven. Zij waren vragende partij voor een meer uitgebreide samenwerking. We hadden behoefte aan meer schaalgr...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Onze partners