‘CCV op de kaart zetten als innovator’

WIE

Delphine Catteeuw (34)

WORDT

Marketing- en partnermanager bij CCV Belgium

WAS

“Marketing loopt als een rode draad door mijn carrière. Ik studeerde aan Hogeschool West-Vlaanderen, maar het meeste heb ik opgestoken bij Van Marcke, waar ik werkte op events en brand activiation. Me inleven in de doelgroep, hun taal spreken en de kanalen begrijpen die hun visie op je merk beïnvloeden, het intrigeert me mateloos. Ik hou van marketing omdat het me verplicht mensen te begrijpen. Wat zet consumenten ertoe aan zich aan je product of bedrijf te binden? En wat kunnen we als bedrijf en als gezichten van bedrijven doen om het beeld dat de doelgroep heeft beter te laten aansluiten op wie we echt zijn?”

WIL

“CCV is nu twintig jaar actief in België en is een belangrijke speler in de markt van het elektronisch betalen. De focus ligt op de kleinhandel, maar doordat we een stevige groep achter ons hebben, kunnen we ook almaar meer oplossingen aanbieden aan de large retail en aan banken. Mijn uitdaging is CCV duidelijker op de kaart te zetten als de innovator die we zijn. We voelen dat retailers op zoek zijn naar bouwstenen om hun omnichannelstrategieën vorm te geven en dat banken op zoek zijn naar partners om onder meer handelaren te begeleiden in hun elektronische betaaluitdagingen. CCV is nog te weinig bekend als een strategische en operationele partner voor die doelgroepen. Daar ga ik samen met ons team mee aan de slag.”

WAT IN VRIJE TIJD

“Twee jonge kinderen slorpen veel tijd op, maar maken van mij ook de gelukkigste vrouw op aarde. De tijd die overblijft, besteed ik aan sport. Tennis en fietsen zijn al jaren mijn passie. Daarmee krijg ik mijn hoofd echt helemaal vrij.”

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content