Koekjesbakker Poppies haalt een niet-familiale CEO in huis

28/03/18 om 21:00 - Bijgewerkt op 03/04/18 om 12:25
Uit Trends van 29/03/18

In de Westhoek ontpopte Poppies zich de voorbije decennia in alle stilte tot een van de Europese marktleiders in koekjes voor huismerken. Na vier decennia geeft entrepreneur en bezieler Frans Castelein de fakkel door aan de eerste niet-familiale CEO, Patrick Reekmans.

Meer dan duizend soesjes per minuut, gevuld met vanilleroom. Eén voor één rollen ze door een 50 meter lange bakoven, goed voor meer dan één miljoen per dag. In de bakkerij staan amper twee werknemers.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Onze partners