Familiebedrijf Manexco wil internationaal doorbreken met gevarieerde merkenportefeuille

07/07/17 om 17:44 - Bijgewerkt om 17:36
Uit Trends van 22/06/17

Met Arnaud Vanderplancke treedt de derde generatie in het familiebedrijf Manexco aan. Hij stampte in vijf jaar liefst drie merken uit de grond. Zo wil hij het familiebedrijf een nieuwe impuls geven.

Arnaud Vanderplancke, kleinzoon van oprichter Jacques Maniet, wilde na zijn studies eerst elders aan de slag. Hij trok naar Sjanghai, maar zijn grootvader vroeg hem al snel bij hem te komen werken. Onder zijn vleugels ontwikkelde de jonge ondernemer zijn eerste collecties. Ze werden verkocht onder de naam Hush Puppies, het Amerikaanse merk waarvoor Manexco sinds 1994 de Belgische licentie heeft.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang elke middag een update van het belangrijkste economische nieuws in uw mailbox!

Trends Information Services

Onze partners