De onderzoekers van Vlerick Business School ondervroegen de CEO's van de 77 leden van het iGMO-netwerk (Impulscentrum Groeimanagement voor Middelgrote Ondernemingen, dat 135 leden telt) naar hun digitale strategie. De heterogene groep gaat van bouwbedrijven tot specialisten in onlinemarketing. Ze hebben allemaal één ding gemeen: ze zijn de afgelopen jaren zeer snel gegroeid. "Het onderzoek is niet uitgevoerd bij een lukraak gekozen groep bedrijven", zegt Yannick Dillen, postdoc-onderzoeker bij Vlerick. "Die snelle groeiers kan men zien als de kroonjuwelen van de Vlaamse economie. Samen zijn ze goed v...
Vlaamse groeiers worstelen met hun digitale strategie
Vlerick Business School peilde in zijn netwerk van Vlaamse groeibedrijven naar hun digitale strategie. Zowat alle 77 leden zijn zich bewust van de noodzaak hun werking en businessmodel aan te passen aan de digitale economie, maar minder dan een derde heeft al een concreet plan.
Verder lezen?
Lees elke maand gratis 3 artikelen
Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of
Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends
Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee
×
Verder lezen?
Lees elke maand gratis 3 artikelen
Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of
Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends
Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee