'Lokale handelsplaatsen hebben veel voordelen'

21/06/16 om 17:00 - Bijgewerkt om 17:30

Daniel Ropers, de CEO van de internetwinkel bol.com, schreef mee aan het boek E-commerce. En wat nu? van de retailanalist Pierre-Alexandre Billiet. Webshops moeten samenwerken, vindt hij.

"E-commerce is een volledig andere business dan klassieke retail", zegt Daniel Ropers, de CEO en de medeoprichter van de internetwinkel bol.com. Hij schreef mee aan het boek E-commerce. En wat nu? van de retailanalist Pierre-Alexandre Billiet. "Er zijn investeringen nodig in onlinemarketing en in een webshop", stelt Ropers. "De bestellingen moeten de volgende dag worden geleverd, liefst gratis. Je moet een klantendienst hebben die 24 uur per dag beschikbaar is. De consumenten verwachten ook een goede prijs. Speciaalzaken zijn sterk in service en exp...

Verder lezen?

Registreer u en lees elke maand gratis 4
artikelen.

Onze partners