Guillaume Boutin (chief consumer market officer Proximus): 'We moeten de jongeren verrassen'

25/07/18 om 21:00 - Bijgewerkt op 31/07/18 om 11:24
Uit Trends van 26/07/18

Guillaume Boutin wil Proximus een moderner imago aanmeten. De nummer twee van de telecomoperator lanceert met Epic een dienst op de maat van de millennials. "Bij alles wat we doen, moet gelden: mobile first en digital first."

Guillaume Boutin staat sinds een jaar aan het hoofd van de consumentendivisie van Proximus. Het is de ideale gelegenheid om een eerste balans op te maken van de Franse telecom- en mediaspecialist, die ook voor SFR en Canal Plus heeft gewerkt. Guillaume Boutin lanceert een jongerenoffensief met een nieuwe aanbieding waarin onbeperkte berichtendiensten en muziekstreaming zijn inbegrepen. We spreken hem op de weide van Rock Werchter.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Onze partners