Renson lanceert wereldprimeur: de virtuele toonzaal

11/03/17 om 10:32 - Bijgewerkt om 10:32
Uit Trends van 09/03/17

Met de Experience Box stelt de Waregemse ventilatie- en zonneweringsspecialist Renson een virtuele showroom ter beschikking van zijn dealers. Klanten kunnen er honderden producten mee vergelijken en ontdekken. Een wereldprimeur.

Besparing op winkelruimte

De Experience Box is een rechthoekige ruimte van 3 op 2,5 meter die in een showroom kan worden geïnstalleerd. Binnen de modulaire wanden bevindt zich een groot projectiescherm dat verbonden is met een computersysteem. "De verkoper kan er in alle rust met zijn klanten in plaatsnemen om er producten te bekijken, te demonstreren en samen te stellen", vertelt Pieter Lecluyse, de marketingmanager van Renson. Dat bespaart winkelruimte, want de 250 dealers wereldwijd hoeven zo niet langer honderden demoproducten in voorraad te hebben. De visuele ervaring moet klanten sneller doen kopen. "Producten die je niet fysiek in de w...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Onze partners