Proximus schudt concurrentie af

27/10/17 om 10:28 - Bijgewerkt om 10:27

Proximus blijft tv- en internetklanten winnen. De omzet lag iets lager dan analisten verwachtten, maar kostenbesparingen zorgden voor een mooie bedrijfskasstroom. De internationale activiteiten daalden verder. Proximus betaalt in december een interim-dividend van 50 cent.

Terwijl Telenet gisteren het verlies van 15.100 videoklanten meldde, deed Proximus er in het afgelopen kwartaal over heel België alweer 9000 bij. Dat is een stijging met 6,1 procent. Voor internet won het 7000 abonnees (+3,7%). De 4-play-bundels Tuttimus en Bizz All-In wonnen 11.000 abonnees. Bovendien was er een zeer laag klantenverloop van 3,1 procent. Proximus eindigde het kwartaal wel met 26.000 minder vaste spraaklijnen.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang elke middag een update van het belangrijkste economische nieuws in uw mailbox!

Onze partners