Stijn Fockedey
Stijn Fockedey
Redacteur bij Trends
Opinie

17/12/15 om 16:34 - Bijgewerkt om 16:46

'Onze privacy mag bedrijven ook wel iets kosten'

Bedrijven willen veel meer weten dan de naam, het adres en de leeftijd van hun klanten. Maar het is absoluut niet duidelijk wat ze met die extra informatie willen aanvangen. Dat zegt Trends-redacteur Stijn Fockedey.

De Europese Unie krijgt na jaren onderhandelen eindelijk nieuwe regels voor de bescherming en de verwerking van persoonsgegevens. De 28 lidstaten, de Europese Commissie en het Europees Parlement zijn deze week tot de compromisteksten gekomen. Vandaag werd dat privacybeleid al goedgekeurd door de commissie-Justitie van het Europees Parlement en in het voorjaar van 2016 moet het door alle partijen zijn geratificeerd.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Onze partners