Een kijkje in het hoofd van de consument: Waarom zijn mensen trouw aan dat ene merk?

09/05/18 om 21:00 - Bijgewerkt op 14/05/18 om 19:03
Uit Trends van 10/05/18

Bedrijven besteden miljoenen aan campagnes die het aankoopgedrag van mensen proberen te beïnvloeden. "Terwijl niemand weet wat de consument precies drijft, want die laat zich vooral leiden door onbewuste hersenprocessen", zeggen de oprichters van Beyond Reason. "Onze methode achterhaalt wat de consument je nooit bewust kan vertellen."

Olivier Tjon staat in het Gentse sinds jaar en dag bekend als dj en party-organisator. De hippe feestjes die hij een paar decennia geleden begon te organiseren werden steeds groter en trokken de aandacht van bekende merken die zich richtten op hetzelfde doelpubliek. Uit de samenwerking met die merken ontstond een reclamebureau, met klanten zoals AB InBev.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Onze partners