'Di wil de grootste Belgische beautycommunity worden'

18/10/17 om 21:00 - Bijgewerkt op 25/10/17 om 12:55
Uit Trends van 19/10/17

Di pakt uit met een nieuw logo, een nieuw winkelconcept, een aangepast assortiment en een webshop. "We zijn goed geplaatst om de referentie op de sterk veranderende beautymarkt te worden", zegt managing director Helen Willems. "Alleen moeten we duidelijker in de verf zetten waarin wij ons onderscheiden."

Helen Willems was jarenlang verantwoordelijk voor de Belgische en Franse tak van de cosmeticagigant Beiersdorf. Precies een jaar geleden werd ze managing director van de Belgische distributieketen Di.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang elke middag een update van het belangrijkste economische nieuws in uw mailbox!

Onze partners