Carlsberg betaalt 14.000 dollar voor wie vier uur lang zijn bier wil drinken en promoten

© Reuters

De Deense brouwer Carlsberg lanceert een opmerkelijke jobaanbieding om zijn bier aan de man te brengen.

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

De Deense brouwer Carlsberggeeft in Singapore 14.000 dollar uit aan een ‘ambassador’ die vier uur lang zijn bier drinkt en anderen aanspoort hetzelfde te doen.

De stunt past in een nieuwe reclamecampagne. Kandidaten moeten ‘geen enkele ervaring hebben’, volgens de website, alleen een ‘passie voor Carlsberg’.

Carlsberg lanceert de campagne ‘Probably The Best Job in The World (refereert aan de legendarische reclameslogan ‘Probably The Best Beer in The World’ nvdr) voor het tweede jaar op rij, en heeft de verloning voor de geschikte kandidaat in vergelijking met vorig jaar verdubbeld.

Kandidaten worden geacht uit te leggen waarom ze de geschikte persoon zijn voor de baan, waarbij ze een muzieknummer moeten vermelden dat het best omschrijft hoe ze zich voelen wanneer ze Carlsberg drinken.

Geïnteresseerde kandidaten – ouder dan 18 jaar – kunnen zich vanaf nu gratis aanmelden op www.probablythebest.com.sg. Registreren kan tot 4 december, waarna de genomineerden op 15 december worden uitgenodigd op een aanvullend gesprek.

Vorig jaar wist social media manager Daniel Osgodby de ‘Probably The Best Job in The World’-campagne te verzilveren met een verloning van 7.000 dollar na het voltooien van een vier uur durende bieropdracht.

(CNBC)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content