Bedrijfswagenrijders laten zich niet verleiden door alternatieven

28/06/17 om 14:11 - Bijgewerkt op 29/06/17 om 09:58

Wie een bedrijfswagen heeft, laat zich niet gauw bekoren door een alternatief vervoersmiddel. Dat komt naar voren uit een onderzoek van de leasemaatschappij ALD Automotive. Liefst 75 procent van de respondenten met een bedrijfswagen overweegt niet een alternatief te gebruiken.

In de vele debatten over de invoering van het mobiliteitsbudget hebben we de stem van de bedrijfswagenbestuurder niet vaak gehoord. De leasemaatschappij ALD Automotive, de marktleider in België, schakelde het marktonderzoeksbureau GfK in om te peilen naar het mobiliteitsgedrag en de behoeften van de bestuurders. ALD beheert in België een vloot van 65.000 voertuigen.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang elke middag een update van het belangrijkste economische nieuws in uw mailbox!

Trends Information Services

Onze partners