Belfius is bijzonder vrijgevig

Belfius is bijzonder vrijgevig

Belfius schenkt zijn aandeelhouder, de Belgische staat, een dividend van 363 miljoen euro. Daarmee keert de bank 60 procent van ...

KBC ziet digitale verkoop versnellen

KBC ziet digitale verkoop versnellen

"Onze klanten kopen steeds meer producten via onze digitale en mobiele kanalen. De omschakeling verloopt sneller dan verwacht", ...

Extra hoorzitting voor Fortis-schikking

Extra hoorzitting voor Fortis-schikking

Het gerechtshof van Amsterdam plant in de maand maart twee hoorzittingen over de Fortis-schikking. Dat is niet noodzakelijk goed ...

'Fraude bij overname Omega Pharma lijkt me onwaarschijnlijk'

'Fraude bij overname Omega Pharma lijkt me onwaarschijnlijk'

Dat zegt Jean-Pierre Blumberg, zakenadvocaat bij Linklaters, in Z-Talk Goossens. Hij reageert op de schadeclaim van 1,9 miljard euro die de Amerikaanse farmareus Perrigo van Marc Coucke en investeringsfonds Waterland eist, enkele jaren na de overname van Omega Pharma.

Proximus zet Be tv op zijn decoder

Proximus zet Be tv op zijn decoder

De concurrentie om het rijkste tv-aanbod wordt sterker. Proximus zet vanaf maart Be tv, de Franstalige tegenhanger van Play More, op zijn decoder. Ook in Vlaanderen.

Base-overname drukt belastingfactuur van Telenet

Base-overname drukt belastingfactuur van Telenet

De overname van Base in 2016 bespaart Telenet jaarlijks 60 miljoen euro aan belastingen. Dat blijkt uit een antwoord van chief financial officer Birgit Conix op de analistenconferentie van dinsdag

'De wet-Renault moet op de schop'

'De wet-Renault moet op de schop'

Marc De Vos (UGent) - Marc De Vos over de meer dan 1200 ontslagen bij Carrefour en de wet-Renault: 'De wet-Renault heeft herstructureringen herleid tot een juridische steeplechase.'

Belgisch modemerk Olivier Strelli herrijst

Belgisch modemerk Olivier Strelli herrijst

Vier investeerders bliezen Olivier Strelli na het faillissement nieuw leven in. Mark Vandevelde is er een half jaar aan de slag als CEO. Hij gooit een aantal principes uit de modewereld overboord en zet het Brusselse merk opnieuw op de kaart.