Antwerpse haven wil met marketingcampagne veelzijdigheid tonen

01/10/13 om 18:01 - Bijgewerkt om 18:01

Bron: Trends

(Belga) Het Gemeentelijk Havenbedrijf Antwerpen heeft dinsdag de aftrap gegeven van een nieuwe marketingcampagne. Daarvoor werd meteen ook de slagzin "Everything is possible at the port of Antwerp" gelanceerd.

Tijdens de campagne zullen in totaal 30 cases over "weloverwogen thema's" een overzicht bieden van het totale dienstenaanbod in de Antwerpse haven. Elke twee weken wordt er een nieuwe case gelanceerd, gaande van duurzaamheid, over douanedienstverlening tot opslag, toegevoegdewaardediensten en intermodale oplossingen. Daarbij wordt telkens de slagzin "Everything is possible at the port of Antwerp" aangehaald. Klanten en partners van de haven zullen als een soort ambassadeur over hun ervaringen met de haven getuigen. Concreet zal het onder meer gaan over de motivatie van chemiebedrijven om voor de Scheldehavenstad te kiezen en er te investeren, of over Antwerpen als belangrijke koffiehaven. "Met de campagne, die tot eind 2014 loopt, willen we vooral de 'can do'-mentaliteit van onze haven in de verf zetten. Zij is onze grootste sterkte", klinkt het bij het havenbedrijf. De campagne wordt voornamelijk online en op evenementen gevoerd. De ontwikkeling kostte ongeveer 40.000 euro. Meer info is beschikbaar op de website www.portofantwerp.com/everythingispossible. (Belga)

Onze partners