Marketingactie van AB InBev: Jupiler wordt Belgium

Marketingactie van AB InBev: Jupiler wordt Belgium

Jupiler, de meest gedronken Belgische pils, verandert vijf maanden lang van naam en wordt Belgium. Daarmee voert de Belgische marktleider AB InBev promotie voor de Wereldbeker Voetbal. "Wij willen een volksbeweging op gang brengen achter de Rode Duivels. De eigen identiteit verdwijnt. Dit is een beweging voor nationale trots." Of is het veeleer een wanhoopsoffensief?

Belgisch modemerk Olivier Strelli herrijst

Belgisch modemerk Olivier Strelli herrijst

Vier investeerders bliezen Olivier Strelli na het faillissement nieuw leven in. Mark Vandevelde is er een half jaar aan de slag ...

Supermarktapotheek Medi-Market versnelt expansie

Supermarktapotheek Medi-Market versnelt expansie

De holding Medicare-Market verdrievoudigt de komende twee jaar haar winkelaantal. Het lijkt er stilaan op dat oprichter Yvan Verougstraete ...

Carrefour weegt op consumentenvertrouwen

Carrefour weegt op consumentenvertrouwen

Het consumentenvertrouwen is in februari gedaald, na een stijging van het optimisme in januari. De daling tot het laagste peiling ...

ECB bevriest betalingen van Letse bank

ECB bevriest betalingen van Letse bank

De Europese Centrale Bank (ECB) heeft alle betalingen van één van de grootste banken van Letland, ABLV, bevroren. De maatregel ...

Siemens brengt gezondheidstak naar de beurs

Siemens brengt gezondheidstak naar de beurs

Siemens brengt zijn gezondheidstak Healthineers nog voor de zomer naar de beurs. Dat meldt het Duitse industrieconcern maandag. ...

'De Buurtpolitie is geen tuinhuis'

'De Buurtpolitie is geen tuinhuis'

Sjoukje Smedts - De budgetten liggen lager, het aantal draaidagen ook. Toch bereiken de serie en de ...

Recentste nieuwsoverzicht


Finance

Meer finance »


Immo

Meer immo »