Investeren in tevreden werknemers

Koert Verbruggen © Dann

WIE

Koert Verbruggen (54)

WORDT

CEO van het netwerk voor professionele dienstverlening Grant Thornton België.

WAS

“Ik kan terugblikken op een lang traject in de bankensector. Zo begon ik bij KBC en werkte ik voor Crédit Lyonnais, Deutsche Bank, Crédit Mutuel en Bank Nagelmackers. Bij die laatste was ik chief commercial en marketing officer. Tijdens mijn loopbaan heb ik heel wat transformaties mee verwezenlijkt. Het is geen toeval dat ik vanaf 2016 freelance een aantal bedrijven heb begeleid in hun strategische planning en hun veranderingstraject.”

WIL

“Ik wil de Belgische afdeling van Grant Thornton International voort laten evolueren naar een full-serviceadviseur waar elke klant – bedrijfsleider, kmo, multinational en overheidsinstelling – terecht kan voor gepersonaliseerd en pragmatisch advies. En dat tegen tarieven die de klanten sterk apprecieren voor de toegevoegde waarde die we leveren. Onze business is voor de volle 100 procent een peoplebusiness. Teamgeest, diversiteit en een hechte samenwerking staan bij mij voorop. Het is belangrijk dat ervaren medewerkers met plezier hun kennis delen met de jongeren en dat iedereen zich kan ontplooien op zijn ritme. We ambiëren een optimale work-lifebalans voor iedereen. We stellen ons tot doel geen enkele burn-out of bore-out te hebben in ons bedrijf. Zo’n bedrijfscultuur is de beste garantie om onze klanten gepersonaliseerde oplossingen aan te bieden die hen op hun beurt meer sereniteit en minder zorgen geven, en hen bovendien de optie bieden zelf sneller te groeien.”

VRIJE TIJD

“Mijn gezin staat centraal. Ik ben getrouwd en heb vier kinderen. Daarnaast houd ik van joggen, squash, geschiedenis en koken.”

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content